Salarizare si administrare de personal

Va oferim posibilitatea de a externaliza activitatile de salarizare si administrare de personal.

De ce sa apelati la o companie specializata in realizarea serviciilor de salarizare si administrare de personal?
Va oferim posibilitatea de a avea acces la toate schimbarile legislative in domeniu.
Va oferim consultanta specializata pentru sectorul de salarizare si administrare de personal.
Externalizand aceste servicii veti beneficia de mult mai mult timp pe care sa-l puteti dedica realizarii obiectivelor companiei dumneavoastra.
Prin extrenalizarea serviciilor de administrare de personal si salarizare veti avea costuri mult mai reduse.
In Romania salarizarea inseamna mai mult decat plata unui salariu.
Necesita o cunoastere buna a legislatiei, o evidenta corecta si la timp a personalului si taxelor aferente si de asemnea depunerea tuturor declaratiilor in termenele stabilite de lege.

Salarizare

Externalizarea serviciului de salarizare catre IS Recruitment atrage dupa sine urmatoarele beneficii:

  • colaborarea cu o firma specializata in domeniul resurselor umane, reducerea costurilor, suport in ceea ce priveste legislatia muncii si salarizare;
  • preluarea si verificarea datelor legate de: pontaje, bonusuri, prime, concedii de odihna, concedii medicale, etc;
  • calculul concediilor de odihna si medicale;
  • calculul popririlor salariale si/sau retinerilor din salariu;
  • calculul orelor suplimentare atunci cand este cazul;
  • calculul final al salariilor;
  • intocmirea statului de plata, notelor contabile si a fluturasilor;
  • completarea situatiilor catre Institutul de Statistica;
  • intocmirea declaratiei 112;
  • intocmirea de rapoarte legate de salarizare la solicitarea clientului.

Angajatii sunt foarte importanti in cadrul unei organizatii. Doar prin satisfacerea nevoilor celor care lucreaza in cadrul companiei respective se poate obtine implicare acestora. O companie cu angajati multumiti este o companie de succes.

Administrare de personal

Externalizarea serviciului de administrare de personal reprezinta solutia ideala pentru cei care doresc sa acorde mai mult timp si mai multe resurse dezvoltarii companiei pe care o reprezinta.

  • realizarea ofertei de angajare;
  • intocmirea contractului individual de munca;
  • intocmirea fisei de post;
  • realizarea actelor aditionale cu ocazia modificarilor intervenite;
  • intocmirea deciziilor de incetare/suspendare a contractelor de munca;
  • cerere concediu de odihna;
  • cerere concediu fara plata;
  • cerere suspendare contract individual de munca;
  • formular de demisie;
  • formular de solicitare incetare contract individual de munca;
  • conceperea Regulamentului De Ordine Interioara;
  • intocmirea contractului colectiv de munca;
  • completare diferitelor tipuri de adeverinte necesare angajatilor;
  • intocmirea si transmiterea registrului electronic de evidenta al salariatior;
  • intocmirea tuturor rapoartelor legate de personal la solicitarea clientului;
  • reprezentarea societatii in relatiile cu ITM Bucuresti;
  • intocmirea divereselor rapoarte solicitate de client.

Oferta personalizata

Fiecare companie are propriile necesitati administrative. De aceea puteti lua legatura cu noi pentru a va putea trimite o oferta personalizata pentru serviciile dorite.